sobota, 30 kwietnia 2011

raz dwa trzy, start!

tak wiec, założyłam, a właściwie to już założyłyśmy BLOGSPOTA, bo Julita ma hasła do wszystkich moich kont <3 więc jeśli czasami będzie tu jakaś zjebana notka typu zjebanej blondynki, to nie JA!!!!!!!!! aha, i jest tak fajnie, a w głośnikach: BRITNEY SPEARS - TILL THE WORLD ENDS <hahahahahahahaha> pompa!
YEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEA zatańczymy w rytmie muzyki <muza> łoooo łooo DJ music go! tańczymy i nie przestajemy, a dziś? to było na melanżu, ogarrrrrrrrrrrrrr. weź to, weź to no weeeeź, zabierz mnie tam gdzie mnie nie było nananannananan sialalalallalalalala łoooooooo łoooooooooooo wszystkie maszkary to małe dziiii. kończymy z tym już kurde, mamy do roboty wiele rzeczy, np. to już nie wasz interes! Julita ma jutro urodziny!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! <333333333333333333333333 będzie bomba, zaczynamy o 18:00 dziś. ktoś chce wpaść? zapraszamy do Dani juhu :) żeby nie było, że taka nie ogranięta notka czy jak to się tam nazywa... yyy... to się nazywa post, tak właśnie xd to powiemy wam taki super słodki tekst, że Julita nie umie sobie poradzić w życiu ;/ oh tak kochana beze mnie byś zginęła! aha, no i ogar ludzie. Julita pisze: ogarrrrrrrrrrrrrrrrrrrr ludzie, jutro mam urodziny! ŚWIĘTUJEMY przy POLSKIEJ muzyce DISCO <muza> ;3 ps. Dania ryje mi banie, ok. nie ważne! nie był, nie będzie i nie jest! aha, i Julita ma super wyjebisty pomysł, a mianowicie: założymy sobie WSPÓLNEGO photobloga, o tak! nie musimy dodawać swoich zdjęć, w końcu jestem ksero to co mi tam ;/ tak założymy , będziemy cool i będziemy miały 0 znajomych i 0 komentarzy hrum hrum xd koniec.

pisały: niewyżyta seksualnie Julita & skromna Ania

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz